Woensdag 13 mei hadden wij een probleem met de trainers.

Erik en Svea waren op weg naar Mallorca voor het Renshinkan tornooi.

Nathan en Ewout waren bezet omwille van hun werk.

Ginny was niet zeker of ze kon komen wegens schoolstage.

Zodoende werd er gezocht naar een oplossing. Marnix Vangheluwe werd bereid gevonden om de trainingen van de drie groepen te leiden.

Onze oprechte dank aan Marnix om ons uit de nood te helpen.